torsdag 21 mars 2013

777 kcal


777 kcal ska jag ha bränt nu säger denna SIDAN, det är då 2 timmars städning så tycker det borde vara det dubbla bara för det är så tråkigt haha. Men jag är imponerad om det är så för 777 kcal är ju massor! Men nu är det städat här hemma och påsken är uppe, vad lite påsk pynt vi har däremot. Inte alls som julen som är ca 10 kartonger, känns jätte tomt haha. Detta måste jag fixa till nästa påsk helt klart! Däremot är det ganska bra nu eftersom man inte kan ha något i Luddes höjd för han gillar när det säger "pang" haha. Men nej nu ska jag njuta av mitt ny städade hem och ta hand om tvätten snart också, det tycker jag är tråkigare än att städa måste jag erkänna. Hatar, hatar, hatar att tvätta!! Men städa går an och jag är inte ens svettig, fatta innan kunde jag inte dammsuga innan jag höll på att dö och dränkas av allt svett haha.

Massa kramar
<3<3<3

3 kommentarer:

  1. Duktig du är gumman <3 Du får gärna fortsätta städa här hemma ;)

    SvaraRadera
  2. WOW! Då har du bränt en massa...
    Själv ska jag städa i helgen..tror jag ;-)
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Ja den var super god, len och mjuk i smaken :)
    Blev verkligen impad av dig, håller med på att gå ner lite i vikt men har inte så stor fokus på det, utan tar det som det kommer men det är så härligt när kläderna sitter bättre :)

    SvaraRadera