torsdag 21 mars 2013

Artikel!


God morgon, god morgon! Vilken härlig dag det är i dag, jag är skit trött och ögonen går nästan i kors på mig. När jag har jobbat kväll har jag jätte svårt att komma till ro. Jag ligger och tänker på allt möjligt konstigt och vaknade halv 7 och det värsta var att Ludwig inte var vaken då! Det är ju hemskt så jag låg lite och tittade i min mobil, men sen blev jag stressad, herregud vad jag ska göra mycket i dag. Hur ska jag hinna? Men allt löser sig och hinner jag inte så hinner jag inte så är det bara =). Nej nu ska vi klä på oss här hemma så blir det dagis snart, så hörs vi senare ska sätta mig ner en liten stund och blogga i alla fall, det SKA jag ha tid för.

Sen en annan sak ni bara måste gå in och läsa en artikel om mig som Liza skrivit, jag blev så nöjd! Jätte tack Liza!! Artikeln hittar ni HÄR

1 kommentar:

  1. Läste artikeln och blir lika impad som vanligt av din styrka!! Grymt jobbat säger jag igen ;)

    SvaraRadera