torsdag 21 mars 2013

Underbart!


Jag har haft så trevligt i kväll så det finns inte, det behövde jag verkligen. Jag har skrattat till nästan tårar och ätit gott med mina arbetskamrater. Så härligt att komma ut och träffa lite folk i bland och inte bara sitta inne och vara så inne i alla sina måsten hela dagarna. Jag åt en "lax planka" och det var så gott så nu får vi se hur min lilla mage kommer må i morgon, jag hoppas på att den inte jävlas för mycket med mig då jag ska jobba dag, inte jätte trevligt att ha diarré då av alla gånger. Det går ju ann när man är hemma lixom. Men det får nästan vara värt det om så skulle vara fallet men det kanske man inte alls säger i morgon haha.

Men nu ska jag sova så jag orkar i morgon, men ni får ha det bäst så hörs vi när jag kommer hem i morgon från jobbet eftersom jag inte kan uppdatera på jobbet =).

Massa kramar
<3<3<3

1 kommentar:

  1. vad roligt med en trevlig kväll :). det behöver man ibland!

    kramar <3

    SvaraRadera