onsdag 20 mars 2013

God natt, god natt


Ja, nej nu säger jag god natt. Är ganska trött då jag jobbat hela kvällen, känner mig lite mör i kroppen också efter våran promenad. I morgon ska Ludwig vara på dagis och jag ska storstäda här hemma då Alexanders mormor och morfar kommer i helgen. Vi sa att vi kör påsk i helgen så måste påskpynta också. Massa jävla måsten hela tiden haha. Sen ska jag även ut och äta med jobbet i morgon kväll, oh herre jesus vad jag har och göra i morgon och tvätten får jag inte glömma och även promenaden. Haha, men jag tänkte gå tidigare innan bussen går och gå en bra bit så jag går mot nästan busshållsplats tänkte jag, smart där Sofia haha. Känner mig duktig i dag och det känns som dom 10 kilorna kommer rasa av mig i denna takt som jag har just nu. Äta rätt och ut och gå kommer man långt på, ett vinnande konsept helt enkelt!

Massa kramar
<3<3<3

1 kommentar: