tisdag 26 mars 2013

I am back!


Sådär nu har dom äldre åkt hem och det blev så tyst här hemma. Ludwig sover och jag ska snart ta i tur med att städa här hemma, det är inte klokt vad dom stökar ner haha. Men jag får väl överleva det för även fast dom är ganska jobbiga så saknar jag ändå att ha mina släktingar nära mig. Jag saknar dom så och vill inget annat nu än att flytta hem. Jag måste säga att jag har varit väldigt duktig med maten också Rolf har nämligen fått "sockersjukan" så blev inga bullar och massa annat skit som det alltid blir när dom kommer ner. Blev riskakor istället till fika och promenader. Skit bra för mig i alla fall!! Jag ska nog även komma ut på en promenad med lilla Ludde sen så fint väder ute idag så det gäller ju att passa på.

Rolf och Irene kände knappt igen mig, dom tyckte jag hade blivit så smal "det va redigt av dig Sofia", hörde jag säkert tusen gånger. Så himla roligt att göra det, undra hur dom kommer reagera nästa gång när jag yttligare gått ner mera haha. Älskar alla dessa kommentarer dock är det svårt att ta in allt, känns nästan som folk "ljuger" då jag inte ser det på samma sätt. Men men allt har sin tid. Nu ska jag slöa lite och sen ta ett var med min dammsugare.

Massa kramar
<3<3<3

3 kommentarer:

  1. Hej!! Hoppas allt är bra med er, saknar dina inlägg ;) Perfekt när man äter med någon som inte heller kan äta allt, blir så mycket lättare! Bra kämpat vännen!

    SvaraRadera
  2. Var är du? Blir orolig!

    SvaraRadera