fredag 5 april 2013

Hej vänner!

Hej mina vännen alltså jag och min blogg vi "klickar" inte just nu, har ingen lust alls och blogga jag bara jobbar och jobbar. Vi får se när lusten kommer tillbaka igen för nu är det i bott. Men ni som ändå vill "följa" mig, kan man skriva så? Lägg till på mig på Facebook ni hittar mig genom att söka på "Sofia Elin Charlotte Jansson" så lägg till mig, roligt också ni som lägger till mig vars bloggar jag brukar följa för nu sitter jag nästan aldrig vid datan längre?

Massa kramar <3<3<3

6 kommentarer:

  1. Jag förstår dig,vännen & lever mer Irl själv,det gäller att ta vara på dagarna/livet :)

    Har inte Fb tyvärr,men...Önskar dig all lycka/Kram

    SvaraRadera
  2. Hej svejs!! Saknar dina inlägg men hoppas ni mår bra och njuter av varandra ;) du är hjärtligt välkommen tbax så snart lusten blommat upp igen!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Undrade var du tagit vägen och ser att du tröttnat . Tråkigt nu när jag "lärt känna " dig .
    Hoppas du hittar lusten och kommer tillbaka .
    Till dess får du ha en skön sommar och ta hand om dig
    Kram

    SvaraRadera
  4. Heeeeej! Hur mås det? Tittar in här ofta för att se om du börjat skriva igen... Tänker ofta på dig och hoppas att du haft en fin sommar. Sköt om dig och hoppas du hittar tillbaka till bloggen en vacker dag!! Kram Therese

    SvaraRadera