lördag 23 mars 2013

Viktkort/ paus





















Jag kommer ta en liten bloggpaus nu en liten stund, tills på tisdag för nu är Alexanders mormor och morfar är här och eftersom vi inte bor så nära så känns det så himla otrevligt och sitta vid datorn då. Men jag kan säga en sak dom blev väldigt chockade över hur jag såg ut, men så himla stor skillnad anser inte jag att det är. Men slänger upp två kort på mig en från julas när som såg mig sist och en från idag så får jag själv se =).

Massa kramar
<3<3<3

3 kommentarer:

  1. Mysiga dagar til dig og familien :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja ditt julgodis la sig inte kan man säga :)
    Kul när folk ser skillnaden och säger det . Men det måste vara konstigt nu för folk ser väll mindre och mindre eftersom du inte har samma övervikt ( förstår du vad jag menar ). Jag vet att jag levde lite på allas komplimanger och det va lite konstigt när dom tog slut . Vilket egentligen va positivt för det betydde ju att jag va " normal " i vikten .

    Hoppas du fick en fin helg
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken skillnad. Bloggpaus kan behövas ibland :P

    SvaraRadera