måndag 18 mars 2013

*Kors i taket*


Känner mig mycket bättre nu i magen, kan inte förstå hur det kan bli så haha. Jo såklart jag förstår men samtidigt kan jag inte fatta att det sitter i så himla länge. Åt det ändå på fredagen och blev bättre i går/ dag. Helt konstigt ju, men "synden straffar sig själv" jag hade kunnat välja bort det men jag valde att inte göra det. Det är mitt egna fel och det vet jag om. Idag däremot blev det riktig mat, alltså bra mat. Jag lagade mat *kors i taket*, blev panerad fisk, potatis, sås och grönsaker. Jag byter ju ut 80% av potatisen med grönsaker. Så blev en simpel grön sallad på gurka och tomat, många gånger är det simpla det godaste, anser jag i alla fall. Jag har flera gånger nu den senaste tiden lagat mat, jag tycker det är ganska roligt när jag väl gör det, men vägen dit är ganska lång. Måste bara ta mig över trösken in i köket och gå till frysen haha. Men vägen är lång, det måste jag erkänna.
Men tycker jag var dukitg Alex svar på det hela var "detta kan jag vänja mig vid", måste innebära att det var gansa bra?

Massa kramar
<3<3<3

1 kommentar:

  1. tycker också det simpla är det godaste faktiskt :). kram!

    SvaraRadera