onsdag 6 mars 2013

Ordning och reda!


Så där nu är jag äntligen tillbaka efter denna hemska veckan. Nu ska jag blogga som vanligt har jag bestämt mig för och även börja läsa bloggar. När Ludwig lägger sig för att vila ska jag börja ta tag i mitt kommentar berg och även börja läsa bloggar igen. Jag har varit helt off denna vecka känner jag. Inget är det ordning på haha. Men nu börjar det ordna upp sig igen. Maten har varit katastrof men nu ska det också bli bättre. Jag har varit värdelös på att äta men nu idag och även i går har jag ätit. Men nu blir det ordning, så skönt. På torsdag ska jag skaffa mitt jävla gymkort också eftersom det inte blev av förra veckan. Nu måste jag göra det om jag ska kunna visa mig på stranden i sommar, jag har ju köpt gymkläder så nu är det inget längre som hindrar mig, måste dock köpa nya tröjor då mina gamla är stl XXL och dom är en aninig för stora nu haha. Underbart!

Massa kramar
<3<3<3

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka! Härligt att vara tvungen att köpa nya kläder för att de är för stora, och inte för små som tidigare :)

    SvaraRadera